Vodafone'un Team Red tarafından hazırlanan son reklam filminde, Vodafone Red tarifelerinin müşteriye sağladığı kolaylıklar ve Vodafone'un müşterilerine verdikleri önemin büyüklüğü ön plana çıkartılmak istenmiş.
"Siz bir problemle karşılaştığınızda bizim için hayat durur. Hemen derdinizi çözmek için harekete geçeriz, hayatınız kaldığı yerden devam etsin diye."Müşteri bir problemle karşılaştığı zaman probleminin muhatabını karşısında görmek ister. "Hayat durur" denilerek karşınızda sorununuzu iletebileceğiniz ve her an ulaşabileceğiniz biri hazır ve nazır mesajı verilmek istenmiş. "Hemen" harekete geçme eylemi potansiyel hedef kitlenin istediği en önemli şeylerden biri. Belki de en önemlisi.
"Vodafone Red sizi her alanda el üstünde tutuyor." "Vodafone Red. Hayat sizin için daha kolay."
El üstünde tutulmak + Hayatı kolaylaştırmak = Eski müşteri tatmini + Yeni müşteri kazanımı
Kurumsal renk kırmızı da reklamın geneline başarılı bir şekilde dağıtılmış (giysiler, perde, forma, balon, araba...). Reklam filmi için seçilen mekan "Burası gerçekten İstanbul mu?" dedirtiyor. İsviçre havası var. Kıyafetlerin doğru seçimi de reklamın tamamlayıcısı rolünde. Zira kötü kıyafetler tüm reklamın içine edebilecek ve tüm emeğin, paranın ve vaktin boşa gitmesini sağlayabilecek güçte.
Reklamdaki tema "time freeze" üzerine oturtulmuş. Time freeze yeni bir şey değil ama teknolojinin gelişmesi ve reklama başarılı olarak uygulanmasıyla daha ilgi çekici ve seyredilesi bir hale gelmiş.
Dünyadan diğer "time freeze" örnekleri;
Yorum Gönder