Bu Blogda Ara

Home » , , , , » Defacto - Paris Hilton ve Arda Turan

Defacto - Paris Hilton ve Arda Turan

Written By Unknown on 19 Ekim 2012 Cuma | 00:40


|Bu reklam hiç olmamış 'my darling'.|

Karşınızda tekrar ve tekrar Paris Hilton. Ülkemizden iyi para kazandı Paris Hanım. Zırt pırt gelip gider oldu.  Şimdi de Defacto reklamıyla karşımızda kendisi. Kendisine yorum yapmıyorum, bildiğiniz Paris. Reklamın diğer kahramanlarından, samimiyetiyle tanınan Arda Turan ise reklamda fazlasıyla yapmacık duruyor. Her 'my darling' dediğinde içimden "Allahım yeter!" diyorum. Reklamın sonunda Paris Hilton'ın dediklerini anlayamayan da bir ben değilimdir umarım.

Reklam sayesinde Defacto aşağı Defacto yukarı konuşulur oldu. Ancak bu durum markanın yararına mı zararına mı orası belli değil. Zira reklam sosyal medyada oldukça eleştirildi. Son olarak reklamı Sinan Çetin'in çektiğini de söylemeden geçmeyelim.

NOT: Paris Hilton, "Paris istedi, Defacto yaptı, Arda bayıldı" diyormuş. Bilgilendirme için Yavuz Gürkan'a çok teşekkürler.

Share this article :

+ yorum + 11 yorum

19 Ekim 2012 08:49

Aslında sevgilim sevgilim deyip duruyor ya, ordan son anda bi kızın çıkıp; Arda bu kim.. demesi lazımdı. :D
Yani orda Parisciği sevgilisi sanması havada kalmış bence.
Ve evet, bende o son dediklerini anlamıyorum. belkide anlaşılır birşey demiyordur. :)

19 Ekim 2012 11:39

Ben arkadaşlarıma bu reklamın mesajının bakın Arda bile defacto ile insana benziyor olduğunu söylüyorum, ama bakıyorum ki yok olmamış. Arda aynı gıcık insan. Paris konusuna hiç girmiyorum:)

19 Ekim 2012 11:58

O da doğru, asıl kız nerede? Ahahaha ya da sadece kameraya bakıp gevelesin yeter demiş olabilirler. :))

19 Ekim 2012 11:59

Ahahahah o da iyiymiş. :D

Ağaoğlu reklamından sonra beni sinir eden ikinci reklam filmi. Arda'nın takılmış plak gibi 'my darling' diyip durması.. Ayh!

Bu reklamın sonunda Paris ne diyor anlayan varsa bana söyleyiversin. Ve mümkünse Sinan Çetin artık reklam filmi çekmesin.

19 Ekim 2012 15:23

Söylediklerinize yüzde bin beş yüz katılıyorum. :))

20 Ekim 2012 08:46

"Jean çıkacak" bence daha ekonomik bir reklamdı ve tabii akılda kalıcıydı. Bu ne ki şimdi böyle? Boşuna para dökülmüş.
Bir de şiveli konuşan yurdum insanına bile alt yazı geçenler şu Paris'e de geçselerdi daha iyi olurdu. Hiiiç ama hiç bir şey anlamıyorum. Umarım çektiklerine pişman olup bu reklamı yayından kaldırırlar. :D

20 Ekim 2012 14:07

Para saçmayı seviyorlar sanırım. :) Her reklam sonunda anlamak için zorluyorum ama olmuyor maalesef. Çektiklerine pişman olmazlar. :D

Adsız
23 Ekim 2012 15:49

Paris sacları de facto yaptı Arda bayıldı :)))

23 Ekim 2012 20:13

Paris istedi defacto yaptı arda bayıldı

23 Ekim 2012 21:41

Teşekkürler. ;)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan