Bu Blogda Ara

Home » , , » Acun Istedi Gitmedim

Acun Istedi Gitmedim

Written By Unknown on 13 Eylül 2012 Perşembe | 21:40


Star'ın Rafineri tarafından hazırlanan yeni yayın dönemi tanıtım filmini izlemişsinizdir umarım. Ben oldukça başarılı buldum. Hayatın içinden bir tanıtım filmi olmuş. Hayatı televizyon olan Türk izleyicisinin dizilerden, filmlerden ve programlardan ne kadar etkilendiği göz önüne alınarak hazırlanmış filmde, televizyon 'star'larının, hedef kitle yaşamının içinde nasıl ve nerelerde yer aldığı ustaca kurgulanmış. Üstelik bu kurgulama Star'ın dijital ortamda da ne derece var olduğu gösterilerek yapılmış. Bir karede, arka camına üzerinde Alişan'ın resmi olan yastık koyulmuş araba gösterilirken, diğer karede vapurda seyahat ederken iPad üzerinden Evlerden Biri dizisini izleyen bir genç gösterilmiş.

Üstelik filmde 'cesur' sahneler de kullanılmış. (Bkz. Hadise fotoğraflarıyla dolu bir asker dolabının içinin gösterildiği kare.) Cesur dememin nedeni her noktaya çekilebilecek bu sahneye Hadise'nin de onay vermiş olması ve anlayışla karşılaması. Kaldı ki ülkemizde askerde dolaba ünlü resmi yapıştırmak bir geleneğe dönüşmüş durumda. Filmin hayatın içinden olduğunu söylediğimde işte tam da bundan bahsediyordum.

Tek olumsuz eleştirim bazı programların tanıtımı yapılırken biraz zorlanılmış gibi. Örnekse, bu devirde kimse Bir Erkek Bir Kadın tişörtü giyerek gece eğlenmesine gitmez ya da Eser Yenenler'in kara kalem resmini satın alan var mıdır Allah aşkına? Belki de vardır. Filmde en çok Muhteşem Yüzyıl dizisinden öğeler kullanılmış ve doğru da yapılmış. Sokakta gösteri yapan bir köpeğin "Acun İstedi Gitmedim" yazısını taşıması da beni gülümsetmedi değil. Kısacası eli yüzü düzgün, başarılı ve bir o kadar da yaratıcı bir tanıtım filmi olmuş.


Buradan çağrıda bulunayım: Star umarım Acun geldi diye İşler Güçler'i yayından kaldırmaz. Fıtı fıtı fıtı..
Share this article :

+ yorum + 5 yorum

14 Eylül 2012 10:01

Köpeğin Acun merkezli pankartı hoşuma gitmedi, "Acun istedi gitmedim" bir iticilik, kötü bir cümle bana göre.

15 Eylül 2012 23:21

Ben de çok başarılı buldum bu reklamı.
Acun istedi gitmedim kısmına bayıldım ben:)
Bir erkek bir kadını ve de şu Eser'in defalarca gösterildiği kısımları gerçekten zorlama olmuş..

16 Eylül 2012 00:59

Daha iyi bana göre. Gitmesin zaten ne işi var Acun'da. :))

16 Eylül 2012 12:40

bence -hürrem yüzüğü gelmiştir-ve askeriyedeki hadise fotoğraflarıç çok doğru olmuş.ama benim gerçekte olduğunu düşünmesem de hürrem halısı hoşuma gitti

5 Ocak 2013 15:28

Muhteşem yüzyıl kurtarmış reklamı valla..

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan