Bu Blogda Ara

Garanti Cep Şubesi - Erkin Koray

Written By Unknown on 18 Kasım 2012 Pazar | 19:14


Alametifarika tarafından hazırlanan Garanti'nin yeni reklam filminde Erkin Koray'a, Garanti'nin animasyon hayvanları eşlik ediyor. Garanti Cep Şubesi'nin tanıtıldığı film için Erkin Koray çok doğru bir seçim olmuş. Çünkü bugünlerde onu özleyen herkesin dilinde bu reklam var. Erkin Koray oynamalıydı, oynamamalıydı derken reklam kulaktan kulağa hızla yayıldı. Nihal Yalçın'ın seslendirdiği tavuk karakteri şarkıyı söylemeseymiş keşke. Son olarak Erkin Koray gibi büyük bir isim reklam için seçilmişken animasyon hayvanları biraz dinlense miydi ne?

Share this article :

+ yorum + 3 yorum

18 Kasım 2012 21:20

Ben bu reklamı görünce "Erkin babanın paraya ihtiyacı var herhalde" dedim kendi kendime ve ona da kızdım!
Ne işi olur reklamla? Hem de animasyon yaratıklarla. Profesyonel gözle bakmam imkansız ama bir TV izleyicisi ve asıl bir Erkin Koray hayranı olarak nedense kendimi aşağılanmış hissettim. Sevmedim. Hiç sevmedim. Ben Erkin Koray'ı gerçek sohbet programlarında, konserlerde falan görmek isterdim. Yanındaki tavukla bi banka reklamında değil! ):

18 Kasım 2012 21:23

Reklamveren açısından bakarsak doğru seçim ama sizin de dediğiniz gibi ben de onu böyle reklamlarda oynamasını istemezdim. Para her kapıyı açıyor biliyorsunuz..

5 Aralık 2012 15:35

cok itici bir reklam.. tv de gördüğüm adna zaplıyorum

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan