Bu Blogda Ara

Home » , , , » Koska Süper İkili Tahin Pekmez

Koska Süper İkili Tahin Pekmez

Written By Unknown on 27 Kasım 2012 Salı | 15:56


Koska'nın yeni ürünü, tahin pekmez karışımı Süper İkili'nin Gerilla tarafından hazırlanan reklam filminde, süper kahramanlar Tahin ve Pekmez maçta yenilmek istemeyen çocuğa ekmeğe Süper İkili sürüp vererek yardım ediyorlar. Reklamı birkaç kere izledim ve bana göre reklamı bozan bir şey var ama henüz çözebilmiş değilim. Sorun çocuk oyuncuda mı, yoksa jingle da mı tam anlayamadım.

Böyle bir ürün keşke sadece çocuklar için düşünülmeseydi. Zira bu ülkede tahin ve pekmezi karıştırarak, severek yiyen birçok Türk insanı var. Ben markette gittiğimde bu ürünü almam ama kardeşim alır. Ben gider yine tahin ve pekmezi ayrı ayrı alır evde karıştırır yerim. Reklamda çocuk oyuncumuz "Babam kadar güçlü olacak mıyım?" diye sorduğunda kahramanlarımız "Onu da annene sor" diyor. Bu cevap sonrası aklıma türlü türlü fesatlıklar gelmedi desem yalan olur.

Share this article :

+ yorum + 6 yorum

27 Kasım 2012 20:20

Çocuk oyuncu. Olmamış hiç. Bir de niye bağırarak giriyor ki, son seste imiş hoparlör, 5 metre sıçradım olduğum yerden =D

28 Kasım 2012 00:04

Dediğiniz çok doğru. Reklama dikkati çekmek için yapılmış sanırım.

28 Kasım 2012 08:57

Bizim dikkatimizi de, tahinin, çocuğun sorusuna verdiği cevap çekti; onu da annene sor...
:) :)

Adsız
28 Kasım 2012 09:43

Kesinlikle cinsel icerikle bilinc alti yapmaya calismislar kime sorsam oraya dikkat etmis demekki basarmislar

28 Kasım 2012 16:58

Kafa gitti. :)

28 Kasım 2012 16:59

Fındık reklamlarındaki Aganigi Naganigi'nin bilinçaltı versiyonu dediğiniz gibi..

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan