Bu Blogda Ara

Gülse Birsel - Garanti Bonus

Written By Unknown on 9 Aralık 2012 Pazar | 01:11

Garanti Bonus'un Gülse Birsel'le anlaştığını biliyordum ama ortaya nasıl bir reklam çıkacak pek tahmin edememiştim. İşin içinde Gülse Birsel varsa kesin süper bir iş çıkar diye düşünmüştüm ama sonuç tam bir hayal kırıklığı oldu.

Garanti Bonus reklamının senaryosunu Gülse Birsel yazmış ama hiç olmamış. Belki de Bonuskafa rolünü ona yakıştıramadım. Reklamda Uğur Bilgin-Mehmet, Gülse Birsel ise kasiyer Cansu rolünde. Ajans Alametifarika.

Share this article :

+ yorum + 6 yorum

10 Aralık 2012 00:43

Gülse Birsel; mizahına, özellikle köşe yazılarına ve eski GAG programı metinlerine hayran olduğum birisi. Avrupa Yakası da ilk başlarda durum komedisi işlediği ve dizi süresi görece kısa olduğu için bayıldığım bir işti. Önce Avrupa Yakası bozuldu, ardından Yalan Dünya tam bir fiyaskoya dönüştü... Reklam metninde de başarı gösterememiş Birsel, yazık olmuş.
Hamiş: Bu arada televizyon izlemeyen birisi olarak reklamlara çok meraklıyım. Teknik ya da profesyonel bir merak da değil, çocukluktan kalma bir alışkanlık sanırım, reklam izlemeyi severim. Sayende habersiz kalmıyorum hiçbirinden, teşekkürlerimi sunarım =)

10 Aralık 2012 01:43

Gülse Birsel'i ben de çok seviyorum ama dediğiniz gibi reklam hiç olmamış.. Ben teşekkür ederim bu yorum için. Tüm reklamları paylaşmak istesem de zaman olmuyor. :))

19 Aralık 2012 15:30

Farklı bir şekilde konuşarak durumu kurtarmaya çalışmış ama ne komik olmuş ne de değişik. İnsanda kanal değiştirme isteği uyandıracak kadar kötü değil ama yine de beğenmedim.

20 Aralık 2012 15:50

Ortalama bir reklam olmuş dediğiniz gibi ama Gülse Birsel'den daha iyisini beklerdim ben. :D

20 Aralık 2012 17:15

Açıkcası dizinin senaryosuda geçen sezon gibi güzel değil ! "Yalan Dünya"

5 Ocak 2013 15:24

Ben hiç beğenmedim.. Komik olduğunu düşünen var mı bunun Allahaşkına?

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan