Bu Blogda Ara

Paraf Kart - Murat Boz

Written By Unknown on 4 Aralık 2012 Salı | 01:30

"Kartımızın ismi Paraf.. Aa hemen çağrışım yaptı Paraf-Taraf. Bunu kesin kullanalım reklamda. Alışverişi yapan ve kartı yaygın kullanan kadınlar olduğuna göre Murat Boz'u ana karakter yapalım. Aa erkekleri unuttuk! Dur onlar için de bir yıldız bulmak lazım.. Hah buldum. Aslı Tandoğan'ı oynatalım. Esrarengiz kadın olsun. Motor kullansın, uzay gemisinde yaşasın. Nasıl fikir ama?"

Paraf Kart reklamını ilk izlediğimde aklıma gelen banka Halkbank değil Finansbank oldu. MaviCardFinans'ın rengi çünkü. Aslı Tandoğan'la Murat Boz'u da yakıştıramadım. Halkbank'ın müşteri profiline Murat Boz ne kadar uyuyor? Reklamda Murat Boz'u oynattınız diye herkes koşup Paraf Kart mı alacak? Murat Boz'un hayran ergen kitlesinin kaç tanesinin kredi kartı var onu da sormadan geçmemek lazım. Reklamı hazırlayan ajans ise Öykü Dialogue.



Bu arada Aslı Tandoğan'ın sahneleri T-Mobile Alter Ego reklamının birebir aynısı. Umarım yeni bir 'araklama' durumu söz konusu değildir.

Share this article :

+ yorum + 17 yorum

4 Aralık 2012 09:18

Ne gözmüş ama, ilk tanıtımda tanımışım Murat Boz'u. :D
Bir kart için fazlaca abatılmış bir reklam olmuş cidden.
Parayı çok bulmuşlar kesin. :)

4 Aralık 2012 12:36

Saç saç saç paraları paraları deli gibi deli gibi saç saç saç. :DD
Ben beğenmedim şahsen.

Adsız
4 Aralık 2012 13:45

Bişey söyliyimmi Güven..En azından bir prodüksiyon sözkonusu, öyle pisilerle falan uğraşmamışlar..Ben beğendim..Yani bi kendimize baktım bide Halkbank'a "ıyyy" dedim o derece..:):) Yalnız izlerken benimde aklıma Finansbank geldi..:)

4 Aralık 2012 14:44

Devamı olacak gibi görünüyor.

4 Aralık 2012 16:29

Reklam karşılaştırması yaparsak ohoo.. :))) Halkbank'ın yeni bir kart lansmanı böyle olmamalıydı sadece. Bana göre tabii.

4 Aralık 2012 16:40

Olacakmış zaten. Umarım daha iyi olur..

4 Aralık 2012 17:07

Hem prodüksüyon söz konusu hem de kullandıkları yüzlerle ses getirdi. Çoğu platformlarda devamının geleceği söyleniyor hatta 7-8 bölümü geçecekmiş diyorlar, ben merakla bekliyorum.

Adsız
4 Aralık 2012 20:35

Başkaları yapınca apartı olmuyor da Halkbankası yapınca mı abartı oluyor!!!!

4 Aralık 2012 21:24

Aynen öyle. ;)

betül özkara
5 Aralık 2012 00:54

Başarılı bir reklam kampanyası hazırlamışlar çok beğendim

Adsız
5 Aralık 2012 15:35

reklam güzel de böyle yorumlara gerek yok saçmalıyosunuz MURAT BOZ bi tane

6 Aralık 2012 09:55

Güven birazda radyo reklamlarına el atalım :) Görsel olmasa da yinede etkili oluyor, mesela ben her sabah ofise gelirken radyoda Mutlu Akü reklamlarını özellikle arıyorum :) "Bir numara Mutlu Akü Mutlu Akü bir numara" kendimi söylerken buluyorum :))

6 Aralık 2012 23:00

Reklamdaki motorun marka ve modelini bilen var mı?

8 Aralık 2012 16:24

Ben radyo dinlemiyorum eskisi gibi. Dinlesem bile burada paylaşmak zor olur. Mutlu Akü reklamları benim de dilimde yıllardır. :D

1 Ocak 2013 22:59

bankanın reklamımı murat bozun reklamı mı?hüseyin boltun reklamı daha çekici geldi zaten hiç bir yerde taksit imkanıda yok...

Adsız
14 Ocak 2013 12:29

arkadaş parafın p si de çalıntı başka bir yerde daha görmüştüm ha

Adsız
1 Mart 2013 16:52

Radyo reklamı deyince.."Albert Genau" cam balkonun adı soyadı geliyor benim aklıma..
Yerel bir Ankara firması aslında, sokaktaki adama sorsan Abi hani Alman malı meşhur bir cam balkoncu var Albert neydi...? Albert Genau....Hah bin yaşa der :-#

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan