Bu Blogda Ara

Albeni, Bir Zahmet Alma Beni

Written By Unknown on 9 Ocak 2013 Çarşamba | 23:49


Albeni'nin son reklam filminde Özlem Tekin, Keremcem ve Zara'yı Albeni²²²²²²²²²²²² derken görüyoruz.

Öncelikle ben bir Albeni severim. Yıllardır da yerim. Bundan sonra da yiyeceğim ama bu tarz reklamlara ne gerek var diye sormadan da geçemiyor insan. Farklı müzik türlerinden üç sanatçıyı almışsın tamam ona lafımız yok ama bari düzgün bir araya getirseydin. O kıyafetlerin hali ne! Özlem Tekin neden Ay Savaşçısı kılığında? Filmde çikolata Özlem Tekin, bisküvi Keremcem, karamel de Zara'ymış. Bunu ben uydurmuyorum reklamda hepsi parmakla kendilerini gösteriyor zaten. "Bakın biz üç farklı müzik türünden şarkıcı çok uyumluyuz, çikolata-karamel-bisküvi de bizim gibi nasıl uyumlular" mesajı verilmek istenmiş.Filmi hazırlayan ajans ise Alametifarika.

Reklam filmi, sosyal medyada espri konusu olmaya başladı bile. Çünkü: http://inciswf.com/albenilan.swf :))


ekşisözlük: "albeni kendi kendine bir marka olmuş ürün olmasına rağmen yaptığı bu pahalıya patlamış ucuz reklam ile yeni bir hedef kitleye ulaşmak yerine, elindekini de kaybetmek üzeredir. itici, basit, düşünülmemiş, çok para harcanmış ama ucuz reklamdır." sekilci zihniyet 
Kardeşimin reklam sonrası evde "Albeni Albeni Allll" diyerek dolaşması ve reklamı birden fazla kez izlemek istemesi, reklamın başarılı olduğunu göstermez ya da gösterir. Bilemiyorum ama bildiğim bir şey var ki ben Albeni'den soğudum arkadaş! Ne olur yapmayın böyle şeyler. Durduk yere ne gerek var. Satışlarınız mı düştü nedir?

Share this article :

+ yorum + 6 yorum

10 Ocak 2013 08:49

Özlem Tekin'i o halde görünce (kıyafet+aldığı kilolar) yıkıldım resmen. Bence çok başarısız ve sinir bozucu olmuş reklam. Hangi kanalı açsan karşına çıkıyor bir de!

10 Ocak 2013 09:22

Akşam anacığım kanal değiştiriyor, değiştiriyor bu reklam, değiştiriyor bu reklam.. yine bu reklam.. :D Ne oluyoruz dedim. Bir dur dedim anneme.
Reklam cidden dediğiniz kadar çirkin olmuş. Metrodan sonra albeni de reklamsız kalmasın dediler herhal. Ama böyle olmuş görünce, kalaydı iyiydi. :)

10 Ocak 2013 13:32

Dediğiniz gibi Özlem Tekin'in o eski halinden eser yok şimdi. :)
Reklam yeni olduğundan bir müddet maruz kalacağız gibi görünüyor. :)

10 Ocak 2013 13:34

Reklam yeni olduğu için medya planlamasını o şekilde yapmış olmalılar. :)
Dediğiniz gibi kalaydı iyiydi. :) :-d

7 Mart 2013 16:26

albeniden soğutan reklamdır!!

7 Mart 2013 16:38

Aynen. (o)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan