|Medina Turgul DBB tarafından çekilen yeni Frito Lay reklam filmi, senaryosunu 'bahtsızlar' üzerine kurmuş.|
Reklam filminde bahsedilen üç bahtsızımızı beraber analiz edelim:
"Okuldan kaçayım derken müdürün kafasına düşen bahtsız kardeşim": Bu gerçekten tam bir bahtsızlık. Yoruma gerek yok.
"Kız arkadaşını film izlemeye çağırdığı gün annesinin altın gününe denk gelen yavru": Böyle bir şey mümkün değil. Zira altın günü düzenleyen bir anne, hazırlıklara günler öncesinden başlar ve tüm ev ahalisini "Yarın altın günüm var ona göre" diyerek uyarır. Üstelik, filmdeki o sahneyi dondurup bakarsanız göreceksiniz ki, evde perdeler sonuna kadar açık ve bahçe kapısından girildiğinde evde birinin olup olmadığı görülebiliyor. Çocuğun gözünü aşk kör etmiş sanırım.
"Mezuniyet kıyafeti arkadaşıyla ve tarih öğretmeniyle pişti olan kız": Bu da olağan bir bahtsızlık. Arkadaşla pişti olmak neyse de öğretmenle pişti olmak gerçekten çok kötü bir durum.
'En bahtsızların bile kazanacağı kampanya' denilmiş. Bulabildiğiniz bahtsızlar arasında en bahtsız olan bu üçlü müydü? Aklınıza hiç gelmedi mi daha yaratıcı başka bahtsızlıklar?
Kısacası kampanya fikri güzel ama uygulama yanlış.
+ yorum + 2 yorum
Burda tarih öğretmeni daha da bahtsız: "İki öğrencisiyle birden pişti olan tarih öğretmeni!"
Dediğin gibi; fikir güzel ama daha ilginç ve gerçeklik payı yüksek bahtsızlıklar bulunabilirdi.
Öğretmen gözünden bakmamıştım duruma, haklısınız. :))
Üzerinde çok kafa patlatılmamış sanırım. :D
Yorum Gönder