'İyi Günde Kötü Günde' konulu imaj filminde, bir kadın ve bir erkeğin çocukluktan yaşlılık dönemlerine kadar her ne olursa olsun beraber oldukları anlatılmaya çalışılmış ve "IKEA. Hayatın her anında, hep yanınızda" denilerek IKEA'nın da hayatın bir parçası olduğu vurgulanmış. Peki IKEA'nın böyle bir imaj filmine ihtiyacı var mıydı? Cevap koca bir HAYIR.
Nerede IKEA'nın eğlenceli reklam filmleri, nerede bu film.. Tamam bu imaj için yapılmış bir film ama yine de neden demeden duramıyor insan. Reklam filmini seslendiren Haluk Bilginer bile durumu kurtarmaya yetmemiş. İş Bankası mı bu arkadaş! IKEA'yla aramızda duygusal bir bağ olabilir, kapımıza katalog gelsin diye bekliyor olabiliriz ama bu reklam filmiyle amaçlananın ne olduğunu uzun süre anlayamayacağız.
12 yaşındaki kardeşim bile reklamı izledikten sonra "Bence çok gereksiz olmuş" diyebiliyorsa bu reklam olmamıştır. IKEA evimizin her şeyi orası ayrı konu.
+ yorum + 4 yorum
Marka ile reklam arasında bir uyuşmazlık var di mi? Başka bir şeyin reklamıymış gibi. "Huyunda, suyunda" ve "Uyusun da büyüsün de" kısmı çok hoşuma gitti. Bu reklamın başka bir marka için çekilmesini talep ediyorum.
IKEA için tamamen gereksiz bir imaj filmi
"Uyusun da büyüsün de" kısmını da bebeğiniz olduğu için sevmişsinizdir kesin. :))
Algıda seçicilik (:
Yemek yakma kısmı da güzeldi...
Yorum Gönder