Öyle bir reklam çekin ki herkesin dilinde olsun ve sosyal medyada paylaşım rekorları kırsın. Abdi İbrahim'in yeni ürünü Bruno'nun, Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi tarafından çekilen yeni reklam filmi, anneleri gecede 5 kere yanına gelmediğinden şikayet eden çocukları konu alıyor. "Bizim olayımız ilgi çekmek" diyerek dert yanan çocuklar, Bruno kullandıktan sonra burunlarının tıkanmamasından şikayetçiler.
"Tıkalı Buruna Bruno" sloganı ise oldukça yaratıcı ve akılda kalıcı. Tek eleştirim ise bazı bebeklerin gerçek değil de yapma, robot bebeklere benziyor olmaları.
Genel olarak reklam filmi ve ürünün izleyici üzerindeki hatırlanma oranı başarısı açısından etkili ve doğru bir reklam diyebilirim.
Jingle: Magicpost
Ajans: Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi
Yaratıcı Grup: Kerem Kanık - Cem Akar - Emre Gökdemir - Özgür Akpınar - Bora Adalı - Oğuzhan Dilek - Onur Tumtaş
Müşteri: Abdi İbrahim / Bruno
Prodüksiyon: Dijital Sanatlar
Yönetmen: Devon Dickson
+ yorum + 4 yorum
Bebekler konusunda kesinlikle haklısınız, robot gibi duruyorlar, ben izlerken ürperiyorum açıkçası:)
Korkan kişi çok. :)) Öyle olsa bile genel olarak başarılı bir reklam diyebiliriz..
BEKO'nun yaptığı gibi iç ses de kullanılabilirdi. Dudaklarını oynatmaya gerek yoktu bence. O zaman bu şekilde itici ya da ürkütücü olmazdı.
Aslında dediğiniz gibi daha iyi olabilirdi. Bu hali de fena değil ama yer yer robotumsu ögeler mevcut. :D
Yorum Gönder