Reklamdaki mantık hatalarına girersek işin içinden çıkamayız. Zaten bu tarz reklamlarda mantık hatası aramamak gerek. Zira herkes bir Biscolata için, adamın hayatını riske atarak giden trenin üstüne atlamayacağının bilincinde. Reklamda üründen çok erkeğin vücudunu görüyoruz. 'Biscolata Starz Bitter yiyen kadınların peşinden böyle erkekler koşar' mesajı verilmeye çalışılmış olmalı. Kadınlar arasında yaptığım ufak çaplı bir anket sonucu reklamın başarılı bulunduğunu söyleyebilirim.
Biscolata Starz Bitter - Tren
Written By Unknown on 28 Kasım 2012 Çarşamba | 18:24
Biscolata'nın son reklam filminde yine erkek ön planda. Kadınların cinsel obje olarak kullanımına alışık olan Türkiye, Biscolata ile erkeğin kullanımına da alışmaya başlamış gibi gözüküyor.
Reklamdaki mantık hatalarına girersek işin içinden çıkamayız. Zaten bu tarz reklamlarda mantık hatası aramamak gerek. Zira herkes bir Biscolata için, adamın hayatını riske atarak giden trenin üstüne atlamayacağının bilincinde. Reklamda üründen çok erkeğin vücudunu görüyoruz. 'Biscolata Starz Bitter yiyen kadınların peşinden böyle erkekler koşar' mesajı verilmeye çalışılmış olmalı. Kadınlar arasında yaptığım ufak çaplı bir anket sonucu reklamın başarılı bulunduğunu söyleyebilirim.
Reklamdaki mantık hatalarına girersek işin içinden çıkamayız. Zaten bu tarz reklamlarda mantık hatası aramamak gerek. Zira herkes bir Biscolata için, adamın hayatını riske atarak giden trenin üstüne atlamayacağının bilincinde. Reklamda üründen çok erkeğin vücudunu görüyoruz. 'Biscolata Starz Bitter yiyen kadınların peşinden böyle erkekler koşar' mesajı verilmeye çalışılmış olmalı. Kadınlar arasında yaptığım ufak çaplı bir anket sonucu reklamın başarılı bulunduğunu söyleyebilirim.
Etiketler:
Biscolata
,
Bitter
,
Starz
,
Televizyon
+ yorum + 6 yorum
Kesinlikle başarılı, hatta biscolatanın yanında biscolata erkeği hediye edilmeli :D
ahahhaa :DD Promosyon olarak.
Bende alacağım ama bir türlü alamadım.. içimde kaldı. :)
Aslında bence biraz da tepki olarak ortaya konduğunu düşünüyorum bu reklamın (öyle düşünmek hoşuma gidiyor :P). Bir fayans reklamında bile hatun bacağı seyrediyorsak, çikolata yemek cinsel bir haz alma haline getiriliyorsa reklamlarda bunu da yapmaları normal. Olması gereken. En olmadık yerde hatun poposu, omzu, boynu, bacağı, göğüsü görmeye alışık erkeklerin de bu reklama verdiği tepki "Çok saçma ne alaka?" oluyor. Ben de onlara soruyorum; saçını yıkamak için kullandığın bir üründe çıplak kadın silüeti görmekten saçma mı gerçekten?
Ahaha. :D
Zaten Biscolata baktı ki erkek vücudu işi tutuyor, o yoldan devam ediyor. Tepki değil her şey tamamen duygusal. :D
Yorum Gönder