"İşte size Türkiye'nin en hareketli köyü" denilerek gösterilen boş sokaklar, dükkanlar izleyicide ilk bakışta "Ee neresi hareketli bunun, kimse yok ki" düşüncesi uyandırsa da sonradan anlıyoruz ki tüm köy halkı domates toplamaya gitmiş. Ama öyle bir gitmişler ki televizyonu açık bırakmışlar, kahvaltı masasını toplamayıp öylece bırakmışlar. Çünkü domatesler fırt diye onların beklemediği bir anda çıktığı için boş anlarına denk gelmiş. Bu nedenle koştur koştur toplamaya gitmişler.
Medina Turgul DDB tarafından hazırlanan reklam filminde tarlada çalışan bir tane bile yaşlı yok. Hepsi genç. Üstelik köylüye de benzemiyorlar. Üniversite öğrencileri sosyal sorumluluk projesi kapsamında tarlaya gelmiş de domates topluyor gibiler.
'Sözde' köylüler taktıkları hasır şapkalarla sizce de Meksika köylülerini andırmıyorlar mı? Yoksa Tat Köyü Guadalajara'da da bizim mi haberimiz yok? Dış sese İspanyolca konuştur, postacıyı da at, sonra ver Meksika, İspanya ve tüm İspanyolca konuşulan ülkelere. Paraya para demezsin.
+ yorum + 2 yorum
Ne kadar doğru söylediniz.
Reklamı izlerken yapaylık o kadar etkiliyor ki izleyiciyi.
Normal bir köye gidip, yaşlısıyla, genciyle domates toplayan insanları çekmek çok zordu sanki:)
Belki de dediğiniz gibi Tat ürünlerini İspanya vb marketlere pazarlıyorlardır, reklam da onlara hitap etmesi açısından böyle düşünülmüştür. :-?
Ne mesaj vermek istediler anlayamadım doğrusu. Bir de hasır şapka taktırmışlar... Şaka gibi. :)
Yorum Gönder