Bu Blogda Ara

Home » , , » Mavi - Adriana Lima "Çok mu çok modayız?"

Mavi - Adriana Lima "Çok mu çok modayız?"

Written By Unknown on 20 Eylül 2012 Perşembe | 17:23


Reklamı ilk izlediğim andan itibaren reklamda bana itici gelen bir şeyler var ya da artık milletçe Adriana Lima'dan bıktık. İlk başlarda bayılarak dinlediğiniz bir şarkıyı çokça dinledikten sonra sıkılırsınız. Adriana Lima da işte o hesap. İlkokul müsameresi kıvamındaki oyunculuklar ve replikler... Arkadaşının "Mavi nasıldı?" demesi... İyiydi ellerinden öper. Reklam New York'ta çekilmiş ama hiç New York havası yok. New York montajla sonradan eklenmiş gibi.

Adriana Lima bir hayli kilo almış ya da reklamda kilolu gözüksün diye bir hayli uğraşmışlar. Arkadaşı o kadar çok "Wow" diyor ki reklamı duyan biri dışarıdan ambulans geçtiğini sanır. Türkçe altyazıların puntosunu büyük tutmuşlar ve filmde geçen her sözü Türkçe'ye çevirmişler. Bkz. Reklamda geçen cümle: Wow, wow, wow, wow! Altyazı: Wow, wow, wow, wow. Reklamda geçen cümle: Vay,vay,vay,vay. Altyazı: Vay, vay, vay, vay.

"Çok mu çok modayız?" sloganına ise diyecek laf bulamıyorum. Her şeye rağmen 39 sn. sadece Adriana Lima'yı gösterseler bile Türk halkı reklamı pardon Adriana Lima'yı beğenir.

Share this article :

+ yorum + 9 yorum

20 Eylül 2012 18:04

2.kez doğum yaptı bildiğim kadarıyla, ondan kiloludur muhtemelen. Kilolu dediğimiz de bizim normal halimiz gibi işte :)

20 Eylül 2012 18:20

Adriana Lima bu reklam çekildiğinde hamileydi muhtemelen, geçenlerde 2. çocuğunu doğurdu diye okumuştum haberlerde.

Ve evet, kesinlikle çok zorlama olmuş. Dediğiniz gibi ne New York havası var, ne de inandırıcılığı.

20 Eylül 2012 18:29

Giydirmişler büyük beden gömleği. :D Adriana da kim! :))

20 Eylül 2012 18:30

Yorum sizin. :)) Çekenler düşünemedi sanırım. :D

21 Eylül 2012 08:17

Ben de bir "Ya çok güzel olmalı reklam ama çok güzel değil sanki. Acaba tombalak bir türk kızı olarak Adriana'yı kıskandım da kusur mu bulmaya çalışıyoırum?" diye kendimden şüphe etmiştim. Şimdi rahatladım :D

21 Eylül 2012 09:42

Mavi'nin ilk sloganları;
"Çok oluyoruz" - "çok güzel oluyoruz"
gayet başarılıydı ama sonrasını uydurmak için biraz zorlanmışlar galiba. Sevmiyorum ben ne Adriana'lı ne Kıvanç'lı reklamlarını.

21 Eylül 2012 15:02

Sizin reklamı sevmeme nedeniniz o da olabilir. :)))

21 Eylül 2012 15:06

Eskinin üzerine yeni bir şeyler eklemek yerine yeni sloganlar bulunsa daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum..

23 Eylül 2012 04:08

Yok ya, severim ben Adriana'yı *.*

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan