Bu Blogda Ara

Home » , , » Avea - Fatura Paylaşınca Güzel

Avea - Fatura Paylaşınca Güzel

Written By Unknown on 10 Ekim 2012 Çarşamba | 19:10


Avea, Erdem Yener'e hisse verdi mi bilmiyorum ama bence kesin vermeli. Erdem Yener olmasaydı Avea reklamları bu kadar sevilir miydi bilemiyorum. Zira reklamların başarısındaki etkisi oldukça büyük.

TBWA\ISTANBUL imzalı reklam filminde, kahramanımız 'Fasulye', Turkcell'in 'Hayat Paylaşınca Güzel' sloganına ithafen 'Fatura Paylaşınca Güzel' diye düşünerek faturasını paylaşacak insanlar bulmaya çalışıyor. Ancak tüm aradıklarının tepkisiyle karşılaşıyor. Filmin sonunda "Bu acı gerçeği de sizle paylaşayım dedim" diyerek "Siz hala ayakta uyuyun" mesajı verilmek istenmiş olmalı. Avea'nın Fasulye'li reklamları benim üzerimde yavaştan etkisini göstermeye başladı diyebilirim. Bir Turkcell'li olarak hafiften Avea'ya geçme eğilimine giriyorum. Reklamların yaratıcılığı konusunda ise Turkcell'in ders alması gerektiğini söyleyebilirim.

Agency: TBWA ISTANBUL

Director: Berent Baytekin
Production House: Autonomy
Producer: Bahadır Tumba


Share this article :

+ yorum + 6 yorum

11 Ekim 2012 09:02

Bencede hisse almalı.
Bir ara reklamlarına başkaları çıktı. Bi zaman yoktu Fasulye. Dedim herhalde bıraktılar artık. Üzüldüm demiyim de ne gerek duydular ki diye düşünmüştüm. Çünkü avealı olmayan çocuk olarak, Fasulye olarak baya benimsendi.
Yaratıcılık demişken, şu akıllı telefon icadı da süper. :)

11 Ekim 2012 13:58

Fasulye aldı götürdü Avea'yı. :)) O dediğiniz reklam da süper. :D

12 Ekim 2012 09:33

Bence de çok iyi para almalı bu reklamlardan. Her reklam sonrası "Acaba?"lar beliriyor kafamda. Avea'ya geçsem mi?
Çok başarılı bir reklam politikası izliyorlar.

12 Ekim 2012 15:50

Bu da çok güzel omuş ama Fasülye'nin "önce kafada bırakmak gerek" reklamı en sevdiğim, izlemekten hiç sıkılmadığım reklamdır.

Ata Demirer avea reklamlarına çıkınca, ben de UYUŞUK HAYALPEREST gibi "ne oldu Fasülye'ye?" dedim, reklamları tekrar başlayınca çok sevindim.

12 Ekim 2012 19:43

Ben de sizin gibi düşünmekteyim. Ama reklamı yayından kaldırmışlar etik değil diye. :DD

12 Ekim 2012 19:44

Fasulye Avea'nın başına gelen en güzel şey sanırım. Dediğiniz reklam da çok başarılıydı. Hangi biri kötü ki? :))

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan