Bu Blogda Ara

Home » , , » Kuveyt Türk - Hesap İşletim Ücreti

Kuveyt Türk - Hesap İşletim Ücreti

Written By Unknown on 5 Ekim 2012 Cuma | 17:03


Gittiğiniz bir cafe'de, garson yemeğinizi getirdikten sonra işletim bedeli olarak yemeğinizden bir kaşık ya da içeceğinizden bir yudum alsa ne yapardınız?

Kuveyt Türk Katılım Bankası'nın Gram İstanbul tarafından çekilen viral filmi ilk bakışta akıllara 'Şanslı Masa' programını getirse de durum sanılandan oldukça farklı. Filmde hesap işletim ücretine sessiz kalan müşterilere gönderme yapılarak Kuveyt Türk'ün işletim ücreti almadığı vurgulanmış. Etkili mi etkili, farklı mı farklı.

Reklamveren: Kuveyt Türk Katılım Bankası
Ajans: Gram
Kreatif Direktör: Tarık Akın
Group Head: Altuğ Demirel
Copywriter: Feyza Küçükaltıntaş
Art Director: Neslihan Gökçe
Stratejik Planlama: Akan Abdula
Yönetmen: Murat Onbul
Müşteri İlişkileri: Didem Esensoy

Share this article :

+ yorum + 4 yorum

12 Ekim 2012 09:37

Hiç rastgelmemiştim. Çok iyi yerden vurmuşlar (:

27 Aralık 2012 22:48

Valla süpermiş. Ama ters birine rastlamaması büyük şans... Daha beterleri de var. :))

27 Aralık 2012 22:54

Bence de. :D

27 Aralık 2012 22:55

Belki de rastlanmıştır ama o görüntüyü koymamışlardır. :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan