Bu Blogda Ara

Home » , , , , » Sinpaş GYO - İncek Life - Erol Evgin

Sinpaş GYO - İncek Life - Erol Evgin

Written By Unknown on 11 Kasım 2012 Pazar | 02:15


Muallakta kaldığım reklamlardan biri daha. Kötü mü iyi mi karar veremedim doğrusu. Ancak şöyle de bir durum var ki, kaç gündür zırt pırt "Haydi herkes İncek Life'a" deyip duruyorum. Demek ki reklamın akılda kalma başarısı yüksek. Bunda tabii ki Ankara Havası Fidayda'nın da payı büyük. Concept Ajans tarafından hazırlanan reklam filminde, bir klip havası yaratılmak istenmiş. Erol Evgin doğru seçim mi? Hem evet hem hayır. "Yeni Ankara Havası. Gelin sizin de havanız değişsin" sloganını başarılı buldum. Ancak Erol Evgin şarkı söylerken arkada alkış tutan kalabalığın iğretiliği de beni benden almadı değil.

Share this article :

+ yorum + 3 yorum

28 Aralık 2012 11:37

Evet alkış kısmına bende katılıyorum. Keşke doğal olmaları söylenseymiş. Hele Erol Evgin'in sol arkasındaki adam hadi bitse de gitsek modunda:)

28 Aralık 2012 14:39

İşte, reklam figuranı deyip geçmemek lazım.. :D

Adsız
7 Ocak 2013 23:34

iyi reklam yapıyosuz ama ben 2 ay çalıştım paramı daha alamadım milyon dolarlık projeden bahsediyorlar bir işçinin parasının ödememk için bin bir türlü yalan söüyorlar burdan yetkli birine seslenyrum lütfen yardımcı olun

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan