Bu Blogda Ara

Home » » Coca-Cola Güvenlik Kameraları

Coca-Cola Güvenlik Kameraları

Written By Unknown on 16 Kasım 2012 Cuma | 18:19


Coca Cola son reklamını Güvenlik Kameraları görüntüleri üzerine kurmuş. Güvenlik kamerası denildiğinde akla ilk gelen hırsızlar olsa da, kameraların hayatın diğer güzelliklerini de yakalayabileceği göstermek istenmiş. Reklamın uluslararası olduğunu söylemeden geçmeyelim. Ancak Türkiye'den birkaç görüntü de reklama sonradan eklenmiş. Halay çekme sahnesi ise bana kurmaca gibi geldi. Yine de güzel bir reklam olmuş. Twitter için oluşturalan hashtag neden #bimilyonneden? Türkçe'de 'bi' ne anlama gelmektedir? TDK'ya baktım Bizmut elementinin simgesiymiş. :)

Share this article :

+ yorum + 4 yorum

16 Kasım 2012 18:50

Kırmayıp, reklam eleştrisini paylaştığın için teşekkürler. :) Ben bu reklamı çok sevdim, her seferinde yüzümde tebessüm bırakıyor. Turkcell'de çalışırken, bizim de çok ilginç görüntülerimiz olur ve izlerken gülmekten çatlardık. (O kadar komik kazalarımız olmuştu) Sanırım biraz da bunun etkisi var. Tekrar teşekkürler.

16 Kasım 2012 22:57

Kusura bakma biraz geç oldu ama. :)) Aslında eleştirilecek pek bir şey yok zira yaratılmış bir olay yok tüm görüntüler (halay hariç bana göre) doğal. Sizin görüntülerle bu reklamın ikinci versiyonu çıkar desenize. :DD Turkcell çeker belki sizden habersiz. :)))))))))

17 Kasım 2012 23:01

Aman diyim! :)) Turkcell bu işlere bulaşmasın. :))

17 Kasım 2012 23:02

Turkcell'in kafalar karışık bunu akıl edemez zaten. :))

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan