Bu Blogda Ara

Home » , , , » Cipso - Terlikle Kovalayacağım Seni!

Cipso - Terlikle Kovalayacağım Seni!

Written By Unknown on 5 Ocak 2013 Cumartesi | 01:33



Cipso'nun DRAFTFCB İstanbul tarafından hazırlanan reklam filminde fikir güzel ancak bana göre uygulamada hatalar var.

Önce beğendiğim bölümleri söyleyeyim:
"Çok sakin maç izlerim aslında." - "9 numaraa!!!"
"Akıllı akıllı böyle maçımızı izliyorduk." - "Git lan. Gelme bir daha!"
"Güvenlikçi abiler de sağ olsunlar anlayış gösterdiler." - "Mesleği bırakıp gidesim geldi ya!"
"Terlikle kovalayacağım seni!" ne demek? Maç seyrederken sinirle, terlikle kovalayacağım seni diyen bir erkek gördünüz mü hiç? Keşke terlikle kovalamak yerine başka bir aksiyon tercih edilseydi. Reklamı her izlediğimde aklıma Twigy geliyor ne yalan söyleyeyim. Reklamın akılda kalıcılığı açısından böyle bir şey yapılmış olabilir ama yine de kötü durmuş. Reklamın cast'ı da 'güvenlikçi abi' hariç hiç olmamış. Hele o "Kovalamayan?" diye soran oyuncu kesin bir yerden torpilli.

Ben olsam bu reklamı farklı bir cast'la ve 'Terlikle kovalamak' yerine başka bir eylem bularak çekerdim.

Reklamın Künyesi
Reklamveren: Kraft Gıda / Bahar Uçanlar, Toloy Tanrıdağlı, Aslı Akman, Ece Gürbüz
Reklam Ajansı: DRAFTFCB İstanbul
Yaratıcı Yönetmen: Elif Önay
Yaratıcı Ekip: Yavuzhan Gel, Nilüfer Duru
Müşteri İlişkileri: Ceren Çubukçu Akpulat, Ayça Çınar, Itır Süzer
Mecra: TV, outdoor, internet, radyo
Prodüksiyon Şirketi: Böcek Yapım
Yönetmen: Eralp Vardar
Medya Şirketi: Mindshare

Share this article :

+ yorum + 5 yorum

6 Ocak 2013 00:13

Bu yine iyi.

Reklam eleştirisi isteğim var, Garanti'nin altın salısı ve Kinder'in Süt Dilimi reklamlarının eleştirisini istiyorum. Her gördüğümde Güven eleştirse de ben de altına bir içimi döksem diyorum :)

6 Ocak 2013 01:55

Tamam yarın söz. :)

6 Ocak 2013 09:56

:))

7 Ocak 2013 12:11

Kesin küçükken annesi onu terlikle çok kovalamış. Öyle bir içine işlemiş garibin.. :D İnsanın aklına direk bu geliyor bence.
Çok yapay olmuş. İnandırıcılığı hiç ama hiç yok. Erkek muhabbeti ve terlikle kovalamak... söylemesi bile uzak.

7 Ocak 2013 12:33

Tamam da yine de terlikle kovalamak yerine başka bir şey tercih ederdim ben olsam. Dediğiniz gibi gerçekçi durmamış. :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan