Bu Blogda Ara

Opet Worldcard ve Ajda Pekkan

Written By Unknown on 5 Ocak 2013 Cumartesi | 02:21


Ajda Pekkan ve Opedo yine karşımızda. Bu kez Opet Worldcard'ı tanıtıyorlar ve yanlarında Vadaalar da var.

Rafineri tarafından hazırlanan reklam filminde Ajda Pekkan'ın Palavra Palavra şarkısının sözleri değiştirilerek yeniden oluşturulmuş. Ajda Pekkan ne yapsa olay, ne yapsa konuşuluyor. O yüzden reklam kötü olsa bile işin içinde o olunca akan sular duruyor. Vadaaların da yer aldığı reklam filmi bir hayli akılda kalıcı olmuş diyebilirim.

Opedo ve Ajda Pekkan'lı bu ikinci reklamı konular farklı olsa da ben daha çok sevdim. Opedo'yu ise bir türlü sevemedim. Opedo karakterini kime benzettiğimi de şurada söylemiştim. Hâlâ bana itici geliyor kendisi.

Reklamın Künyesi
REKLAMVEREN: OPET
REKLAM AJANSI: RAFİNERİ
ADI: Opet Worldcard
YARATICI YÖNETMEN: Ufuk Uslu, Orkun Demirelli, Ayşe Bali
YARATICI EKİP: Setenay Özcan Yıldırım, Can Erdoğan, Emir Yüksel, Can Güven
MARKA TAKIMI: İlke Güner, Rida Kıraşı, Gizem Gürzoğlu
STRATEJİK PLANLAMA: Canan Pehlivanoğlu
AJANS PRODÜKTÖRÜ: Kerem İlbeyli
YAPIM ŞİRKETİ: Autonomy
YÖNETMEN: Uygar Kutlu
YAPIMCI: Ahmet Kısacık
MÜZİK: Parole Parole- Palavra
MÜZİK DÜZENLEME: Emre Irmak
ANİMASYON VE POST PRODÜKSİYON: Anima İstanbul
POST PRODUKSİYON YAPIMCISI: Gizem Ergezgin

Share this article :

+ yorum + 2 yorum

5 Ocak 2013 02:52

Şarkının sözleri o kadar zorlama olmuş ki Ajda Pekkan detoneden detoneye koşmuş, zaten nakarat kısmı "Palavra Palavra"nın uyarlanmış hali duyulmasın diye de üstüne dış ses bindirilmiş. O değil de ben en çok bu çekimler esnasında Pekkan'ın halini merak ediyorum, var olmayan 4 karakterle etkileşim içindeyken, böyle deli gibi kendi kendine... hehe

5 Ocak 2013 03:04

Pek detone olmuş gibi gelmedi bana. Belki de bu şarkısını seviyorum dikkat etmedim ondan. :) Nakarat kısmında dış ses var ama "Ne kadar Worldpuan.. O kadar yakıt puan" sloganı da var. :) O kadar para alıyor olacak o kadar. :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan