Bu Blogda Ara

First Sensations City ve Mehmet Günsür

Written By Unknown on 5 Ocak 2013 Cumartesi | 22:28


First yeni sakızı First Sensations City'nin yeni reklamında İstanbul'un hareketli gece hayatını konu edinmiş.

Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi tarafından hazırlanan reklam filminde Mehmet Günsür rol almış.

Reklamı ilk izlediğimde 'ben bu reklamı bir yerden hatırlıyorum' ve 'içki reklamı gibi olmuş' duygusuna kapıldım. Bu duyguya kapılmamın nedeni ise reklamın bana Rafineri tarafından hazırlanan Istanblue 'Şehrin Ta Kendisi' reklamını çağrıştırması. Reklam filmini tekrar izledikten sonra iki reklam arasında bazı benzerlikler olduğunu gördüm.


Reklamın Künyesi
Reklamın başlığı:  Şehrin Yeni Sakızı, First Sensations City
Reklam veren:  Kraft – First
Reklam veren yetkilisi:  Bahar Uçanlar, Cenk Tüter, Evren Dağ, Esra Erkman,Zümrüt Bakkal
Reklam ajansı: Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi
Yaratıcı yönetmen: Kaan Ertuz, Oya Karabal Rapayazdiç
Yaratıcı grup: Mustafa Oral, Nergiz Herdem, Şebnem Ersin
Müşteri ilişkileri grubu: Feride Tüzün, Aygül Yazgan, Sezin Özçelik Güneş
Stratejik planlama: Yelda Aktuna, Tuğay İlyasoğlu
Ajans prodüktörü: Olgun Arun
Yapım şirketi: PTT
Yönetmen:  Bertan Başaran
Medya ajansı:  Mindshare
Kullanılan mecralar:  Televizyon, Internet

First Sensations City Reklamı


Istanblue Vodka Reklamı

Share this article :

+ yorum + 3 yorum

6 Ocak 2013 10:03

İki reklamı da ilk defa burada izledim. İstanblue Vodka'ya bayıldım açıkcası. Çok güzel düşünülmüş.

6 Ocak 2013 15:49

Bencede çok başarılı istanblue'nun filmi.

25 Ocak 2013 22:29

2 klipteki şarkıcı isimlerini bilen... :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan