Bu Blogda Ara

Home » , , » King - Ana Bana Kar Yolla

King - Ana Bana Kar Yolla

Written By Unknown on 26 Nisan 2013 Cuma | 21:21


King, son reklam filminde “Kral bir kahvaltı neler yaptırır?” bize onu gösteriyor. Ben reklamdaki gibi bir çocuğum olmasını istemezdim açıkçası ama annesi durumdan gayet memnun görünüyor.

Reklam filmi yayınlandıktan sonra sosyal medyada birçok kişi tepki gösterdi. Ancak reklamı beğenenler de azımsanmayacak sayıdaydı. Burada önemli olan, King sıradan bir reklam yapsaydı bu kadar merak edilmeyecekti. King zaten reklamı beğenilsin istememiş, reklamı, dolayısıyla adı duyulsun istemiş.

Bir nevi yapılan absürtlük virale dönüşsün istemiş. Bu da yavaş yavaş oluyor gibi. Reklamı üst üste seyredince bağımlılık bile yapıyor. "Ana bana ana bana kar yolla" sözlerinin dillere düşmesi ise an meselesi.


"Ana Bana Kar Yolla" ile dans eden penguenleri de izlemeden geçmeyin derim:

Share this article :

+ yorum + 3 yorum

28 Nisan 2013 07:32

"""Reklamı üst üste seyredince bağımlılık bile yapıyor. "Ana bana ana bana kar yolla" sözlerinin dillere düşmesi ise an meselesi."""
Kesinlikle haklısınız, "ne kadar saçma bir reklam" derken. Anne ve çocuğun hareketlerinin bağımlısı oldum. :)

20 Ağustos 2013 13:58

O ne be? Hiç denk gelmemiştim bu reklama. Sürekli karşılaştığımız "basit" aile dizilerini andırıyor karakterler. (:

10 Kasım 2013 18:20

Haklısınız gerçekten de insanın diline dolanıyormuş. Ben pek (neredeyse hiç) televizyon izlemem haliyle reklamlardan da haberim olmaz. Bu yazınızla gördüm reklamı sonra blogunuzda biraz gezeyim dedim. Ve kendimi reklamdaki şarkıyı mırıldanırken buldum. :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Reklam Eleştirileri - All Rights Reserved
Reklam Eleştirileri by Güven Turan